چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
نیا از همه بریدم من
بخاطرت
دیگه نمیخوام عشق من
کنارت
دیگه از بحث با تو
دیگه من بریدم
فقط نمیمونه چیزیی براتو
دیگه من بریدم
باعثِ
دلتنگی هایم فقط تو بودی
تو که میدونی عاشق
نمیشه با این کارهاش عاشق
باعثِ
دلتنگی هایم فقط تو بودی
تو که میدونی عاشق
نمیشه با این کارهاش عاشق
درسته من بریدم
از عشقت
آره من ندیدم
از علاقه ت
دیگه دیونه
این عشقت
دیگه نمیمونه
این علاقه ت
درسته
میری و تنها من میشم
آره درسته
عشق هیچکی من نمیشم
باعثِ
دلتنگی هایم فقط تو بودی
تو که میدونی عاشق
نمیشه با این کارهاش عاشق
باعثِ
دلتنگی هایم فقط تو بودی
تو که میدونی عاشق
نمیشه با این کارهاش عاشق
شعر و ترانه ( باعثِ ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.