دوشنبه ۵ آذر
یاد نگاه جانان شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۶:۲۶ شماره ثبت ۹۹۹۰۱
بازدید : ۳۵۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
یاد نگاه جانان
آتش به جانم افکند
یاد نگاه جانان
از زندگی چه مانَد
جز خاک زیر باران
ای دوستان بیائید
دستان هم بگیریم
قدرت به جمع و شُورست
فرمانده ای و،
یاران
گر متحد گردیم
ما را چه باک ز دشمن
ما جمع یارانیم
ما جمعی گلستان
آنها ، جمع خاران
گرچه به شاخه ای گل
فصل بهار نیاید
اما بهاری گردد
اندیشه های زیبا
از رویش جوانه
ازجمع گلهایی ،
چپیده در،
یه بوستان
روئیده در،
گلستان
بهمن بیدقی 99/6/25
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض احترام استاد بزرگوار سپاس از لطفتان سلامت باشید | |
|
باسلام وعرض احترام آقای رضوی بزرگوار سپاس از لطفتان سلامت باشید | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس از لطفتان مؤید باشید | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس از لطفتان | |
|
باسلام وعرض احترام استاد بزرگوار سپاس از لطفتان سلامت باشید درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود
موفق باشید