سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    رقص و نماز

    شعری از

    سینا جوادپور (سهند)

    از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۰۸ شماره ثبت ۹۹۸۸۲
      بازدید : ۱۱۲   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سینا جوادپور (سهند)
    آخرین اشعار ناب سینا جوادپور (سهند)

    گر تو دانی شبی بی نانی
    باز شکر خدایت می خوانی؟
    گر تو دانی، دگر خوابی به چشم نداری
    باز عالمی را بر صف نماز می کشانی؟ 
     
    گر تو دانی دگر ندارد کودکی معنی 
    باز دست بر آسمان بلند می نمایی؟ 
    گر تو دانی ز عمر خویش هیچ ندانستی
    اصلا، خدایت را خدا می دانستی؟ 
    مگر رقص را حرام نخواندی بر دیگران؟
    پس چرا خداوند ز رقص روزی داد بر دگران؟
    قصه های این درد ، قصه ی رقص آشناست
    قصه ی، نماز راست در پیشگاه خداست
    کودکی دانست در بی نانی و بی نوایی
    خود خدایش می رساند نان و نوایی
    چو در بلندای ستایش سبحان
    حقیقی دل داد بر خالق انسان
    سهندا، آیا داری ذره ای وجدان؟
    سوره ای خوان که انسانیت بود نام آن 
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۲۴
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
    سینا جوادپور (سهند)
    سینا جوادپور (سهند)
    پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۸
    🌹🌹🌹❤️ممنون
    ارسال پاسخ
    مجتبی شهنی
    پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۲۳
    درود


    🌹🌹🌹🌹
    سینا جوادپور (سهند)
    پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۸
    🌹🌹🌹❤️
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0