جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای صوفی
امروز کجا سرگردان بودی
میان همان کوچه پس کوچه های همیشگی
یا لابه لای این کتابها
یا باز با این کلمات بازیگوش
کلنجار می رفتی
حتم دارم
شب میان این واژه ها
به خواب خواهی رفت
ای صوفی
بدرقه کن ، این زندگی را
که تمام ش یادی است از بغض
و فریادی ست پراز سکوت
...........
و امان از این قلم
این قلم که بی وقفه تو را ( شقایق) می نویسد
ای شقایق
باز به تکرار می نویسم
انگار بی تو
هیچ کجا نیستم
|
نقدها و نظرات
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 درودها.... سپاس از مهرتان 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ایرج محرم پور زیبا بود
خانه دلتان پر از شقایش ..
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀