جمعه ۲ آذر
همکلاس شعری از احمدکاظمیان شهاب
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۹۹۴۷۷
بازدید : ۱۵۹ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر احمدکاظمیان شهاب
آخرین اشعار ناب احمدکاظمیان شهاب
|
ترم چندی توی دانشگاه عشق
هم کلاس لیلی ومجنون شدم
مهراین همزیستی برجان من
روشنی بخشید ودیگرگون شدم
پرتو لیلا نوازی های قیس
شعله ام بردل زدومفتون شدم
موی لیلی چون شرابی رنگ بود
جذب نوش آب آتشگون شدم
باشهاب وعالمی دیوانگی
پابرهنه راهی هامون شدم
|
نقدها و نظرات
|
سپاسم ازآن شما دوست زیباپسندم | |
|
درود وسپاس دوست زیبا پسندم شماهم برنده پیروز میدان زندگی باشید. | |
|
آینده ای درخشان داشته باشی | |
|
درود وسپاس ستاره بختتون فروزنده باد. | |
|
دیدگاهت بلند ونگاهت زیبا درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
موفق باشید