جمعه ۲ آذر
پنجره ای همیشه روبه بهار شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۴۴ شماره ثبت ۹۹۴۲
بازدید : ۷۹۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
دوشعراز:خالدبایزیدی-دلیر
پنجره ای همیشه روبه بهار
خواهم که دگربارگشایم
این پنجره منجمدروبه بهارم
یکدم نگرم برین بهاری
کزیادگلش بردنسیان
مرثیه برآن...
فسرده گل ها
درباغچه غمین رویا
وآن نغمه بشکسته احساس
درحنجره کبوتران اش
بنشسته به سوگ آرزوها
هردم که بینمش
برباد
یامویه برآن سوزش شمع
کم کم رودش به زوال
خواهم که دگربارگشایم
این محبس سردزندگانی
وآنگاه بگیردش درآغوش
آن لطافت بهاری
دردم شکفدبه جمله گل ها
آن لحظه باغ انتظاررا....
.................................................................
.................................................................
بس که خورشید
به تماشای صورت زیبای گل نشست
درآتش عشق خورشید
گل سوخت ورخ
زردکرد
..................................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.