دوشنبه ۵ آذر
تصویر بهم ریخته شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۵:۳۹ شماره ثبت ۹۹۲۲۷
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تصویر بهم ریخته
ای مهرِ لطیفت نَفسِ شعله بر افکن
کو نغمه ی خوش کو تبِ روییدن و رَستن
دیگر اثر از هیچ بر افروختگی نیست
شاید به تو آهی برسد از طرف من
گل را وسط شعله رها کردی و رفتی
نفرین به شکستی که نبود از بد دشمن
افسوس ، چه حاصل کند ، احوال پریشان
بدعاقبتی چیست ؟ زمان سوزی و کشتن
نا کار تر از آنچه به گنجد به تخیل
کوشیدن ما بود به هر گویش و گفتن
فرق است و فرق است جدال من و مایی
این نفس به زار آ مده کی بود فروتن
هرگونه سرودیم و ستودیم به هر لفظ
انگار که کوبیدن آب است به هاون
تصویر بهم ریخته و قاب شکست است
آثار بجا مانده ی دنبال تو بودن
|