جمعه ۲ آذر
گره ی کور... شعری از امین خلیل زاده (امین)
از دفتر شاعرانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲ شماره ثبت ۹۹۲۰۱
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
ای کـاش کـه ایـن عـمـرِ فرومایه به پایان برسد
ای کاش که این کشتیِ غم دیده به طوفان برسد
از بـغـضِ گـلـوگـیـر مـرا طـاقـتِ فـریـاد نـمـانـد
ای کاش که این بغضِ فروخورده به باران برسد
کاسه ی صبرِ دل این بار ترک دیده و لبریز شده
ای کاش که ایـن جـانِ بـلا دیده به جانان برسد
یوسـف از جورِ عزیزان بـه جفا بَرده دربار شده
ای کـاش کـه ایـن بَـرده ی دربار به زندان برسد
تـیـرِ دشـمـن بـه هـدف خورده که مغلوب شدم
ای کـاش کـه ایـن دشـمنِ جلاد به میدان برسد
تـنِ پـر زخـمِ مـرا چـشـم بـه یـک حـادثه است
ای کـاش کـه ایـن حـادثـه یکباره فراوان برسد
گذر از دارِ فنا درد مرا دارو و درمان شده است
ای کـاش کـه ایـن دردِ دل آزار به درمـان برسد
گـره ی کـورِ مـن اینبار به دستانِ کسی باز نشد
ای کـاش که آخـر گـره ی کـور به دنـدان بـرسد
آن کـه هـر دم غمِ مـا خـواسـت دعـایش کردم
ای کاش کزین پس همه جا با لبِ خندان برسد
سـر بـه سـامـان نـبـرد هـر کـه دل از مـا شِـکند
ای کـاش که هر دل شکنی زار و پریشان برسد
سر و سامان ز سرم رفت و دگر هیچ تمنا نکنم
ای کـاش بـلایـی به منه بی سر و سامان برسد
قـاصـدِ خـوش خبـر این بار برای تو خبر آورده
ای کـاش که از مرگِ امین باشد و گریان برسد
امین خلیل زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون جناب خوشرو لطف دارید | |
|
درود بر شما جناب بخارائی عزیز،پاینده باشید | |
|
لطف دارید خیلی ممنونم | |
|
ممنونم جناب شهنی عزیز پایدار باشید | |
|
همچنین شما خواهر بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
پر احساس