جمعه ۲ آذر
فــ ـ ـ ـ ـ ــاصـ ـ ـ ـلـ ـ ـ ـ ـه شعری از امیر محمدی ارکانی (صادق)
از دفتر اشک باران نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ۰۷:۴۶ شماره ثبت ۹۹۱۶
بازدید : ۶۲۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
فاصله امشب
آمدهِ در گوشم می گوید:
« راه من از تو جدا شده است ! »
چه بگویم اش ؟
به گمانم او برای من
دایه ی عزیزتر از مادر شده است ؟!
من که می دانم چه دارد بر سر ،
فاصله امشب ،
شریک دزد و رفیق ما شده است !
او دلش برای من نسوخته
جیبی گشاد برای خود دوخته
به خیالش
که حضورش بر عشق
تیشه است !
من نمیگویم نیست ،
هست …
لیک قاتل عشقی است که -
بی ریشه است
نه عشق که در روح و در جان و
در اندیشه است .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.