شنبه ۳ آذر
احساس ممنوعه شعری از مهدی سلیمانیان
از دفتر دلنوشته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۳۴ شماره ثبت ۹۹۱۰۸
بازدید : ۱۷۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی سلیمانیان
|
یک قرن،
مملو ز صفر و آهن و امواج سرگردان
یک تابوی بشکسته ،
یک حسرت ،بجا مانده ز یک پیوند،
یک آغوش گرم و مهربان،
یک ممنوعه شیرین،
یک تردید در تفسیر یک احساس عرفانی،
یک دل اسیر پنجه های سرد و ظلمانی ،
یک آه ،
تفسیر این رویای شیطانی
یک ترس پی در پی ، عذابی سخت ،
در انتها رابطه ،
بنبست و ویرانی .
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استاد دارجمند سپاسگزارم | |
|
درود بر شما جناب بخارائی عزیز سپاسگزارم | |
|
درود برشما بانوی گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ارادت سپاسگزارم جناب شهنی عزیز | |
|
درود بر شما دوست عزیز سپاسگزارم | |
|
درود بر شما استاد ارجمند سپاسگزارم | |
|
درود بر شما امید عزیز سپاسگزارم | |
|
درود بر شما جناب آروین عزیز سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
موفق باشید