يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
سـنـگـیـنـیِ یـک بـغـض ز جـان بـرده امـانـم
از نـالـه بـه فـریـاد رسـیده ولی بـسته دهانم
حـالِ مـنِ دیـوانـه ی آشـفـته که تفسیر ندارد
نـاگـفـتـه بخـوان حـرف ِدل از شـعـر و بیانم
خواهم که زبانم به دهان گیرم و از درد نگویم
آخـر کـه مـرا مـیـکُـشـد ایـن رازِ نـهـانـم
افتاده به زندان زلیخا شدم از یار،چه بـاکـم؟
وارسـتـه مـن از خـویـشـم و از بـنـدِ جـهـانـم
از جـور و جـفـای تـو شـده نُـقـلِ مَـثَـل ها
در وقـتِ جـوانـی و مـن ایـن قـدّ ِ کـمـانـم
ما تشنه به دیدار تو بودیم ولی زود گذشتیم
چـون روزه ی بـشـکـسـتـه ی در وقـتِ اذانـم
خـواهـی به سـخـن آیـم و خواهی به سکوتم
بـایـد بـه کـلیـدِ تـو شـود بـاز،ایـن قـفلِ زبانم
هـر چـنـد تـو را عـهـد و وفـا نیست ولـی مـن
بـر هـمـان عـهـد کـه بستیمُ و هنوز هم بر آنم
تـو دسـتِ خـزانـی و مـن از ریـشـه بـریـدی
بـگـذار مـرا فاتحه ای بهرِ همین مُرده بخوانم
پیوسته بـر احساس ِ امـیـن سنگ پران باش
شـایـد بـتـوانـم کـه دمی یادِ تو از سر برهانم
امین خلیل زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از شما | |
|
ممنون از توجه شما | |
|
ممنونم | |
|
زنده باشید بزرگوار | |
|
نظر لطف شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود