سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    قدس در راه آزادی

    شعری از

    یوسف همایون

    از دفتر در طلب معشوق نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۳۳ شماره ثبت ۹۸۹۹۲
      بازدید : ۱۳۶   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر یوسف همایون

    نگاه روبه بد ذات، نهان شده امشب
    جمال ساحل نور را، روان شده امشب
    سران جان گلستان، جفای راهی بود
    جهان رود طرفی را ، زبان شده امشب
    حضور مردم قدسی، دفاع رزمی است
    طلب نما نظری را، جوان شده امشب
    غرور خیس ز جهانی سوار اسبی است
    برد قبای حسین را، بیان شده امشب
    طلوع باد صبایی، پناه سرباز است
    زمین دشمن پیر را، خزان شده امشب
    بترس، نیش فلسطین شروع باران است
    زمان روز ظهور را دوان شده امشب
    شروع نام  الهی، نوای جنگی است
    سلام عیش خدا را، امان شده امشب
    صبور نقش رهایی، پیام ایران است
    حریر عطر حرم را، اذان شده امشب
    کلام با دل هستی، قرار عشقی  است
    مرام جام گلی را، دهان شده امشب
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    بهنود کیمیائی
    چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۲۷
    ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
    مولود سادات عمارتی
    چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸
    درود
    مویدباشید
    مجتبی شهنی
    چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۱۶
    درود فراوان بر جناب همایون بزرگوار
    بسیار
    عالی
    بود خندانک
    حسن  مصطفایی دهنوی
    پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۷:۵۲
    سلام و درود
    بسیار زیبا است
    سربلند و پاینده باشید
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    سمیرا عاشوری
    پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۴۱
    سلام و درود به شما شاعر عزیز
    بسیار زیبا .قلمتان سبز باد خندانک خندانک خندانک
    پریسا مصلح
    جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷
    درود برشما خندانک
    تاراناصری راد (خاطره)
    جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۰۲
    خندانک خندانک
    خندانک
    سارا (س.سکوت)
    جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۲۹
    درود بر شما
    موفق باشید وپیروز خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0