شنبه ۳ آذر
کمپانی فتنه شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۹۸۹۵۹
بازدید : ۱۳۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
یکی از محصولات کشور فرانسه شراب در پاریس است
کل صادرات انگلستان جاسوس و ابلیس است
نام مار در کتاب درسی آنان نیست
با فتنه گری تصویر مار میکشد و مشغول تدریس است
کوتاه کنم قصه را این رشته سر دراز دارد
جهان با این بزرگی با این قوم دغلکار اعتراض دارد
|
نقدها و نظرات
|
درود بر جهان بینی شما اقای استکی سپاسگذارم | |
|
درود بر شما جناب فغفوری عزیز کلامتان بسیار متین و دلنشین میباشد سرزنده و پایدار باشید | |
|
جناب شهنی عزیز از حسن نیت و پی بردن به مقصود زیبا می اندیشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه جهانی بود