جمعه ۲ آذر
برگ پاییزی شعری از امین خلیل زاده (امین)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۹۸۸۳۴
بازدید : ۱۴۸ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
کسی از برگ های زرد پاییزی خبر دارد؟
اصـلا کسی شور رهـایی را بـه سر دارد؟
دانی چرا برگ از درختش خسته میگردد؟
زیـرا ز چـشـم عـشـق افـتـادن خـطـر دارد
حــالا درخـت تـصـمـیـم دارد که بـیـنـدازد
آن پـوسـتـیـن کـهـنـه ای را که به بر دارد
آخـر نـبـایـد یـک نـفـر در ایـن شـهـر باشد
بـی مهری از معشوقه ها را پرده بردارد؟
پـیـغـام بـر دلـبـر رسـانـیـد کور شـد دیده
زیـرا که عـاشـق دائـمـا چشمی به در دارد
خـواهـم که نفرینت کـنـم امـا زبـانـم لال
گـاهـی دعــاهــای مــنِ دلـخـون اثــر دارد
هستیِ خود را باختن در عشق آسان نیست
ایـن گوی و میدانش اگر مردی جگر دارد
هـر بـاغـبـانـی را امـیـنِ دل مدان جانان
کـان بـاغـبـانِ مـن به دست خود تبر دارد
امین خلیل زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید