جمعه ۲ آذر
من کی ام؟ شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۳۷ شماره ثبت ۹۸۷۸۰
بازدید : ۷۴۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
یه اردیبهشتی که هر شب میاد
میشینه رو نیمکت کنار شما
نداره کسی رو تویه زندگیش
به غیر شما دوستان و خدا
یه اردیبهشتی که امروز هم
که روز ورودم به دنیا شده
با اینکه ندیدید اما الان
به عشق شما از زمین پا شده
یه اردیبهشتی که پاییز رو
به فصل بهارش گره خورده دید
ولی با دل و جون برای شما
گلای قشنگی رو از شاخه چید
یه اردیبهشتی که وقت دعا
همیشه بیاد شما بوده است
بدون شما حال من خوب نیست
کنار شما خوبمو شاد و مست
خلاصه عزیزان استیج و روم
بدانید من هر چه که داشتم
کناری نهادم به عشق شما
کلاه از سر خسته برداشتم...
علیرضا مسیحا
دوشنبه 20/02/1400
ساعت: 23
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون محبت شما دوست عزیز | |
|
سلام ممنون از دقتتون این شاه بیت شعر و حرف دلم بود ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وقتی ضیافت یک ماهه ماه مبارک رمضان به پایان رسید، وقت توزیع جوائز فرا رسید که جایزه روزه داران و شب زنده داران را عطا کند، عید رسمی مسلمان هاست عید سعید فطر و آغاز ماه شوال مبارک باد.