السّلام علیک یا امّ المصائب ، حضرت زینب کبری
شوق حرم
باز به سر شوق حرم اوفتاد
دل به دل شاهد معنا فتاد
کوثر جنّت که بگویی هم اوست
کعبه شش گوشه ، نگاهم به دوست
باز دلم سر به سویدا کشید
داغ به سیمای شقایق بدید
نوبت عشق آمد و فریاد زد
بر غم اهل حرم اش داد زد
سایه طوبا به سرای حسین
عرق معلّا ، شهدای حسین
شوکت دین در حرم کبریا
خاک ره حُرم حرم توتیا
هر که شود راهی صحن و سرا
از همه جا و همه کس شد رها
کوی حسینی نبود جای غیر
راه دل آنجا بشود راه سیر
کنج حرم دولت دل باختن
بر شهدایش نظر انداختن
درک حضور است درون قلوب
دربدر شمس در آنجا غروب
عشق نماینده دلها شده ست
دیده به دیدار دگر نیز بست
در طلبش دل به طپش اوفتاد
اشک رخ یار به تصویر داد
دست بزد دست به گیسوی عشق
سجده تعظیم به بانوی عشق
گشت حریم حرم یار باز
نقطه اوج شهدا در نماز
حجتی و جمله جوانان کنون
بهر دفاع حرمش داده خون
گفت مکن گِرد حرم فاجعه
سوریه ! تکرار مکن واقعه
هموطنا عشق بکرده طنین
کِی شده از حفظ حرم ، شرمگین
✍ ترانه_هموطن
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف مدافعان حرم عصمت و طهارت
یا زینب کبرا(س)