جمعه ۲ آذر
آیت عشق شعری از علی ناب
از دفتر .دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۹۸۵۹۹
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۴
|
|
یارم از مدرسه ودیر ره میخانه گرفت
صحبت علم و ادب از دل پیمانه گرفت
به خرابات شد و اما به حقیقت نرسید
عاقبت آیت عشق در ره افسانه گرفت
علی ناب...آراک
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام خدمت گل روی شما وممنون از نظر بزرگوارانه شما امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
وهمیشه موفق
علی ناب ...اراک
| |
|
باسلام خدمت گل روی اقا مجتبی خیلی گلی امیدوارم همیشه سلامت باشید و موفق پایدار به امید حق
وهر روز بیشتر از دیروز پیشرفت کنید این بیت هم تقدیمگل رویت..
امیدوارم که سالها زنده باشی ۱۱۱۱سلامت موفق پاینده باشی
بوووود دست خدا پشت وپناهت ۱۱۱۱۱مرام بزرگی باشد هلالت
کوچکتم آقا مجتبی اگر ایرادی داره به بزرگی خودت ببخش
چون شعر های من بیشتر بداهه است بعضی وقتها یکم کم و زیاد میشه...
دیکه ببخشید..خیلی آقایی..
علی ناب .....اراک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش سروده اید