شنبه ۳ آذر
يك روز می آید که دستت دست من باشد شعری از حسن عباسي
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷ شماره ثبت ۹۸۴۱۸
بازدید : ۲۲۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
يك روز می آید که دستت دست من باشد
بین من و تو فاصله یک پیرهن باشد
محو تماشا می شوم در عمق چشمانت
وقتی که اشك شوق من تنها سخن باشد
يك روز می آيد بنوشم چای از دستت
شيرينی قند لبانت در دهن باشد
در سايه ی موهای زیبای تو بنشينم
آن روز زیر پایمان فرش چمن باشد
دور از تو سرگردانم و سرگشته و حیران
انگار روح من جدا از جسم و تن باشد
آواره ی دنيای خويشم، بی وطن ماندم
آغوش تو، زيباترين جای وطن باشد
یک روز می آیی و جان می گیرد این رویا
یک روز می آید که قلبت سهم من باشد
حسن عباسی
اردیبهشت ۱۴۰۰
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس به مهر مي خونين | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ایام تسلیت
سروده تکراری نیست؟