شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسین عابدی(بیقرار)
آخرین اشعار ناب حسین عابدی(بیقرار)
|
مُهرِ مِهریه مُهرهء مِهر را باطل کرد...!
✍🏻 حسین عابدی
12/2/1400
|
نقدها و نظرات
|
ارادتمندم ممنون مرا می خوانی... 🍃🦋 | |
|
سلام جناب خوشرو شکر که مورد پسند واقع شد🌹💎 | |
|
ممنون از شما و نگاه لطیف به این قطعه🍃🦋 | |
|
درود لطف دارین جناب کریمیان 🌹💎 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ایام تسلیت