سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر حسین عابدی(بیقرار)
آخرین اشعار ناب حسین عابدی(بیقرار)
|
آخرین لباسم
آخرین نگاهم
آخرین کلامم
آخرین باری که عطر می زنم
آخرین مکانی که با آخرین شخص خواهم بود
و آخرین صدایی که از او خواهم شنید
و آخرین تصاویر بی کلام از دنیا
گاهی به این ها فکر میکنم
آخرین تیک تاک
آخرین ثانیه
که آخرین لحظهء عمرم را یادآور میشود
کاش آخرین منظره در لحظهء وداعم از دنیا
چهرهء مضطرب و نگران تو باشد
با نگاهی پر از اشک و حسرت
کاش آخرین صدایی که می شنوم
صدای تو باشد
که آرام و لرزان به من می گویی:
"دوستت دارم"....
و میدانم این آخرین حسرت من خواهد بود
.
.
.
.
حسین عابدی
1/4/1400
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار خوشحالم از بودنتان❤️ | |
|
درود مهربان خوشحالم از حضورتان❤️🌹 | |
|
درود بانو خوشحالم از بودنتان🌹 | |
|
درود بزرگوار سپاس از محبت شما🌹 | |
|
درود ایامتان عسل دوست من❤️🌹 | |
|
درود بزرگوار مهربانی شما بسیار زیباتر است❤️🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود
موفق باشید