يکشنبه ۲۷ آبان
خان هشت شعری از پریسا کلهر
از دفتر گلایه ز عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۱۶ شماره ثبت ۹۸۳۵۲
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب پریسا کلهر
|
**************خان هشت****************
شدش ایام و زمانه به کامش آنکه رفت///شدش باده و می خانه یارم یار که رفت
گرفتم رهنمود مجنون و بس نشستم منزوی///در این دیوانه خانه همنشین غم او که رفت
پند و اندرز نیاید به کارم که چاره اوست///یارب غیر تو کس نداند او که هست
این خلایق همه کمر بر زوالم بسته اند///حاجت روا شدند زان پس یار که رفت
گفتمت چاکرم آن خدایی که تورا آفرید///نسپارمت دست بنده اش او که هست
بودیم خوش و خوش تر ز همه نیکان///تا ره نیکی رها کردیم و گشتیم همه شب را مست مست
میروی و میشوی رز بازار نا محرمان/// وین سخت است برای دیوانه ای که آسان نیاوردت به دست
میان آن همه مجلس بزم و خلوص عاشقی///به ناگه غم دوری تو شد خان هشت
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما
بسیار متشکرم
همچنین | |
|
سلام و درود برشما
متشکرم
لطف دارید | |
|
درود بر شما
نظر لطف شماست
مچکرم | |
|
درود به شما
بسیار سپاس گذارم
لطف دارید | |
|
سلام و درود به شما
مچکرم نظر لطف شماست | |
|
درود و سلام خدمت شما جناب شهنی
متشکرم
نظر لطف شماست | |
|
درود فراوان برشما
خیلی متشکرم
نظر لطف شماست
ز زمستان ما اشعارمان سبز میگردند ودر کاوش آنند که پاییزشان نوبهاری گردد🌷و باز هم متشکرم | |
|
درود جناب
بسیار سپاسگذارم🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.