چهارشنبه ۱۶ آبان
سکوت سرد شعری از زهرا مهدوی راد(گل یخ)
از دفتر غزل ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۹۸۱۹۳
بازدید : ۱۹۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
(سکوت سرد)
اگر چه جام نگاهت پراز گناه من است
سکوت سرد تو از ،حرف اشتباه من است
اسیرِ وحشتِ پس کوچه های بی کسی ام
و شهر، بی تو، حصارِ شکنجه گاه من است
سکوت مبهم جاده صدای رفتن توست
گواه بغض نشسته، دلیل آه من است
ببین که حجمِ غمت تا کجا کشیده مرا
که اشک و پرده ی شب آخرین پناه من است
به گوش باد رسیده تمامِ حرفِ دلم
مگر که چاره کند،هر که خیرخواه من است
به حکم آنچه گناهم،نبود و پایِ تو است
چه توبه ها که نکردم،خدا گواه من است
#زهرامهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی گرامی مهرتان ماندگار | |
|
درود برشما بانوی مهر سپاس از حضور پراز مهرشما مانا باشید | |
|
درود بر شما سپاسگزارم | |
|
درود برشما برقرار باشید دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد