شنبه ۳ آذر
غنچه شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ۰۴:۱۲ شماره ثبت ۹۸۰۴
بازدید : ۱۳۴۴ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
تو را که می بینم
لبانم غُنچه می شود
گل خجالت می کشد.
2-
هوس سیب خوردن نداشت حوا،
بوی خاک دیوانه اش کرده بود!!
3-
جدا از غم،تعریفی از عشق نیست.!
22و 23 /2013/2
بداهه لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.