جمعه ۲ آذر
آرزو شعری از علی ناب
از دفتر .دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۴۶ شماره ثبت ۹۸۰۲۵
بازدید : ۱۵۹ | نظرات : ۸
|
|
آرزوی دیدنت آخر مرا مجنون کند
قصه ی چشمانت آخر آتشم افزون کند
در ره عشق تو جانا.جان ما صد پاره شد
روزگار عاشقی هرلحظه دل را خون کند
علی ناب.... اراک
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار
وممنون از نظر شما امید وارم همیشه سلامت وپایدار موفق باشید.....
درپناه حق..
علی ناب....اراک
کانال تلگرام nabarak@ | |
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار
بزگواری شما را می رساند که اینهمه تشویق میکنید
ونظر بلند وبزرگوار شما ....
وگرنه من لایق این همه الطاف شما نیستم
باتشکر...امیدوارم همیشه سلامت وپایدار موفق باشید..
علی ناب..... اراک
کانال تلگرام nabarak@
| |
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
ممنونم امیدوارم همیشه سلامت وپایدار موفق باشید
باتشکر از نظربزرگوارانه شما....
علی ناب ....اراک
تلگرام...nabarak@
| |
|
ممنون از نظر شما بلندوبزرگوارانه
شما..امیدوارم همیشه سلامت وپایدار موفق باشید
...باتشکر...
علی ناب.....اراک
کانال تلگرام nabarak@ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود فراوان بر شما
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷