جمعه ۲ آذر
زندگی خاموش نیست شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر از جنس فریاد نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۴۷ شماره ثبت ۹۷۹۲۵
بازدید : ۷۶۱ | نظرات : ۱۰۰
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
حس پروازی که مانده ناتمام
یک ستاره
یک چراغ
می زند سوسو زِ دور
می توانم دوست داشت
زندگی در من کمی
عشق می ورزد هنوز
عقل مغلوب است ودل بی اعتنا
باز مواج است،...
احساسی که مغرورانه می تازد هنوز
ضربه های قلب من با هر تپش
تیغ می خواهد
برای جاری اشعار سرخ
تا شکافد سینه را
مثل ققنوس،اتشی افسانه ساز
آتشی سرخ،...
قصه ی پرواز دارد شعر من
واژگانم قافیه سازند باز
زندگی می نوشم، با دوپیکی ازِ طراوت
پیچکم حسِ تنیدن دارد
درتمنای سپیداری بلند
غم دیوار نکرده است مرا سایه نشین
من به آزادگی ایمان دارم
به همین جنگل سبز
به رهایی نه تعلق و تکرار هبوط
حسِ پرواز است در من
ارغوان آغاز می خواهد هنوز
سارا رحیمی:پ
فروردین ۱۴۰۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.