جمعه ۲۵ آبان
پا را پس نکش شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۰۶ شماره ثبت ۹۷۸۵۸
بازدید : ۱۳۰ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
یوسف گمگشته ام وقتی به کنعان میرسد
بر تن بی جان من بار دگر جان میرسد
باغ خشک زندگی را مژده دِه ای روزگار
باز هم بر پیکر خشک تو باران میرسد
هر طبیبی مانده در درمان درد من ولی
مطمئنم با دّمش بر درد ، درمان میرسد
سختی کار و غم فرهاد ها در بیستون
عاقبت با دیدن شیرین به پایان میرسد
ای شب تاریک دنیا ، بر حذر باش عاقبت
با وجودش بر شب من ماه تابان میرسد
هر چه غم دیدی ز راه عشق ، پا را پس نکش
گر به مقصودت رسی شادی دو چندان میرسد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود