پنجشنبه ۱۷ آبان
بهار شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۵:۵۶ شماره ثبت ۹۷۸۴۳
بازدید : ۲۳۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
بهار آمده از سرم هوای غم برود
از آسمان دو چشمم غبار و نم برود
شکوفه های خنده بروید به روی لبهایم
تمام دغدغه هایم زیاد و کم برود
دوباره شهد خوشی را به جان و دل بچشم
از استخوان و وجودم شرنگ و سم برود
قیامتی که به قد قامتم شود بر پا
تمام پیچ و کمان از وجود خم برود
ببین که در سرم اندیشه ای نوین دارم
دلم که رفته برایت، سر نیز هم برود
واله_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم از لطف همیشگی شما🙏🌺 | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم از محبت شما🙏🌺 | |
|
سپاسگزارم جناب علامیان🙏🌺🌺 | |
|
سپاسگزارم جناب شهنی عالی نگاهید🙏🌺 | |
|
سلام و عرض ارادت بانو سپاسگزارم🙏🌺❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود