سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    دارریا

    شعری از

    حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ شماره ثبت ۹۷۸۰۱
      بازدید : ۱۲۱   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)

    هیچ دانی که چرا شهر پُر از زنجره است
    چون که صد پرده در آویخته بر پنجره است
    تبرِآخته، خندان به بر نعش درخت 
    باغبان مست که بیننده این منظره است
    اوج فریاد ، که در باد ، ستم گم گشته
    پنجه ای کوفته بر سینه این حنجره است
    بسکه آویخته سرها به سرِ دارِ ریا
    باز پرگار اسیر سر این چنبره است 
    ذوب ما گر نشود مرگ سزاوارش باد
    وه که دنیا همه حیران همین تبصره است
    تا که صیاد کند زخم ، پر صیدش را 
    تیر خواهان کمان است وهمین سیطره است
    قصه ی بره وگرگ است که تکراری نیست
    مرِ تکرار در این غصه فقط تذکره است
    خواب خوب است ولی کاش که عادت نشود
    که تفکر همه زندانی این پیکره است
    حمیدرضا نصرآبادی(طوفان)
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
    مهرداد عزیزیان
    شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۵:۴۳
    🌺
    پریسا مصلح
    شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۴:۵۹
    درود برشما خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۷:۳۷
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    شاعرگرامی
    که شعرت
    مشکلاتی را بیان کرد
    ز خوابْ آشفتگی
    بیدارمان کرد
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۲۱:۲۵
    درود فراوان
    بر شما
    بسیار بسیار
    عاااااالی

    قلمتان توانا🌹🌷🌸
    محمد قنبرپور(مازیار)
    يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۰۶:۰۰
    با سلام بسیار زیباست
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0