سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    ( خداوندا نگهدارت )

    شعری از

    افروز ابراهیمی

    از دفتر " ضامن آهو " نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۴۵ شماره ثبت ۹۷۷۸۹
      بازدید : ۳۳۹   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر افروز ابراهیمی

      "به یاد آور مرا گاهی"
       درین شب های دلتنگی
     به نجوای سحرگاهی
                    میان عاشقی هایت
    به لبخندی که می خشکد 
      ز سرداب مناجاتت
              خداوندا نگهدارت...!
      " به یاد آور مرا گاهی"
    میان خیمه هایی که 
    بیابان را نشان کرده
         دلم تنگ است و حالم را
               نمی دانم که می دانی ....؟!
     "به یاد آور مرا گاهی"
     به جان جان شیرینت
     درین وادی که مجنونت 
          به خونم تشنه جیحونت...!
      " به یاد آور مرا گاهی"
     تو ای محبوبه ی دلها
     گل نرگس "به یاد آور"
                  به عطر پیچک زلفت
     ز دستار و به سربندی...!
      "به یاد آور مرا گاهی"
     بیا در کلبه ام یک شب
                       شوم مهمان چشمانت
     و یا آن خال زیبایت
                           که بر گونه نظر کرده...!
      "به یاد آور مرا گاهی"
              بخوان هر واژه هایی را 
                         که از هفت آسمان ریزد
       مثال دانه ی باران
     ز معبودی که یادم را به یاد تو همی آرد....!
      " به یاد آور مرا گاهی"
       در آن هنگام جان دادن
       سرم بالین دامانت
           و جانم را ستان جانا
                            شود جانم به قربانت
        خداوندا نگهدارت....!
                   " به یاد آور مرا گاهی"
    "به یاد آور مرا گاهی"
     
             شعر نیمایی_امام زمان  عج
     افروز ابراهیمی 
    بهار  و رمضان       ۱۴۰۰
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0