جمعه ۲ آذر
عشق جان شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ۱۸:۱۵ شماره ثبت ۹۷۲۰۵
بازدید : ۱۲۰۶ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
خـوب می دانم چـرا خـودکار می لرزد به خود
بنـد بنــدم بعـد از ایـن اقـرار می لرزد به خود
.
بعـدِ عمـــری تــا تــو را دیـــدم دوبــاره قلبِ من
بــاز مثـــلِ اولـیــن دیـــدار می لرزد به خود
.
هفـت شهـر عشـق بی شـک در خمِ اَبروی توست
اخــم کردی و ببیــن عطـــار می لرزد به خود
.
عشـق ویـرانیـسـت نـامحــرم چه میفهمد...چرا
عـاشـق از سـنــگیـنـیِ آوار می لرزد به خود!
.
گـــرچــه ســربــازی دلیــرم بی تو اما عشق جان
ایــن مـنِ تنها در ایــن پیکـــار می لرزد به خود
.
می روی چون پادشاهی که به ناحق رفت و من...
آه بـلـکـه کشـــــوری انگــــار می لرزد به خود
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم جناب انصاری عزیز شما همیشه به بنده لطف دارید زنده باشید | |
|
سپاسگزارم بانو فرشیدفر لطف دارید | |
|
سپاسگزارم جناب شهنی زنده باشید | |
|
سپاسگزارم جناب نیک روش گرامی | |
|
سپاسگزارم جناب قنبرپور عزیز ممنونم که اطلاع دادید | |
|
سپاسگزارم جناب غرب عزیز لطف دارید | |
|
سپاسگزارم جناب بدری عزیز لطف دارید | |
|
سلام و عرض ادب جناب خزایی عزیز ممنونم از لطف و مهربانی تان زنده باشید | |
|
سلام و عرض ادب جناب فتحی گرامی سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم جناب کیانی گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست
دستمریزاد