جمعه ۲ آذر
هشتمین ستاره شعری از یوسف همایون
از دفتر در طلب معشوق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۹۶۹۷۱
بازدید : ۵۸۶ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب یوسف همایون
|
روشن شود میخانه، صدای پر سلامت
شمسی شموس شمسها، لبخند با شهامت
حاجت زدم بساحت، خانهی با طراوت
دستی دعا ببردیم، همراه با علامت
بوییم صدای حضرت، ریزیم شراب قائم
حضرت پناه با جان، جامهی پر امامت
روزی هوای راهش، میبرد تمام جانم
امروز به عین بدیدم، سورهی با قیامت
هالهی زرد ایران، عارف ز بینهایت
مشهد ز شوق بمیرد، پوشد ز پا کرامت
رازی عیان حالا، چشمه بی رحیمی
زهری دهد همایی، روید قلم بجامت
نوشم شراب نابت، بوسم هوای روحت
گیرم سلام عشرت، شعری دهم بکامت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روز میلاد حضرت علی اکبر
شبه پیغمبر
و روز جوان
مبارک