سفرۀ عید نیَنداز ؛ اگرحال تو از سال گذشته نشده بهتر واحوال توتغییرنکرده ست وروال تو همان بوده وباشد که به همراه خود آورده ای از پیچ و خم پار.
یقین فایده ای نیست تورا ازگذرعمر بجزآنکه اضافه شده برسال تو یکسال ودگرهیچ، که این هم گذردبرهمه مخلوق همانگونه که بگذشته به سنگ و در و دیوار.
هر روز اگر نوشود و درتونباشد اثر ازتجربۀ گردش ایام ، تفاوت نکند گر گذرد برتو دوصد سال وندارد ثمروسود ، ازیرا که زمان طی شده بیهوده به هر بار.
آنگه که به دنبال زمستان برسد فصل بهار و بدمد لاله و رویَد چمن و جامه بپوشند درختان ، همه ببیند که این حاصل تغییر زمان است که گردیده پدیدار.
ای دوست گر اینگونه نباشی منشین شاد و مکن دلخوشی از اینکه زمستان شد وعیدآمد و هنگام نشاط است ، برو گریه کن وسخت بیاندیش تو از عاقبت کار....
ی.ع.آصف
پ/ ن : شایسته است ؛ فراررسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را محضر مدیریت ،مدیران افتخاری و سایر اعضاء محترم سایت وزین شعرناب ، عرض شادباش داشته باشم
و درخشان .
سلام و عرض ادب ..
گل تقدیم استاد
🌼🌷🌻🌼