شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
به احساسی که
ندارم جز تو
به حسی که
ندادم جز تو
حالا چشماتو
برام باز کن
اینا براتو
خوندم ناز نکن
دل و احساسی که به تو دارم
دیگه غیر از تو نمیخوام عشقم
باید به همه بگی علاقه به تو دارم
دیگه در آخر تورو میخوام عشقم
دم و ساعت منو میخواد چک کنه
با اینکه دوستش دارم منو رنج میده
حالا دیونه شم میخواد منو ترک کنه
دم و ساعت منو میخواد چک کنه
با اینکه دوستش دارم منو رنج میده
حالا دیونه شم میخواد منو ترک کنه
زیبای عشق من
تویی حس من
اگه عشق من
باشی حساس من
میخونم عشق من
تویی حساس من
هر جا باشی
میگم عشق من
همه جا باشی
پایتم عشق من
تو جا داشتی
تو قلب من
دم و ساعت منو میخواد چک کنه
با اینکه دوستش دارم منو رنج میده
حالا دیونه شم میخواد منو ترک کنه
دم و ساعت منو میخواد چک کنه
با اینکه دوستش دارم منو رنج میده
حالا دیونه شم میخواد منو ترک کنه
شعر و ترانه جدید ( دم و ساعت ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه مبارک