روز جمعه...بابا سید مهدی(عج)...دخترش
سلام بابای من ،گل یاس(عج)
سلام ای منجی عالم ،نبض هستی
سلام آخرین ذخیره خدا بر زمین ،صاحب الزمان وزمین ،مهدی فاطمه(س) ،یاس نرگس،
کجایی بابا جان ما ؟مهربانترین پدر!
شاید در این عصر از روزگار ،روز پدر باید از تو نوشت...
پدری که گناه دخترش ،باعث غیبت او که نه ،غیبت خودگشته است .
گاهی می اندیشم که رفتار وگفتار و پندار نا خوشاید تکراریم ،باعث شده تا
با اینکه هستی در بین ما ،ولی نشناسمت
تو مدام با خدا گویی :خدایا دخترم قول داده و اما من ...
اما پدر !تو خود اگاه هستی ازمن و رفتار من ،اندیشه ام .
گویند پدرها دختری هستند ،
پدرتنها و درغربتم ...
ای انکه همیشه ذکرت باخدا ،در هردعا ،در قنوت نمازهایت باخدا، بهر من است
دلخوشم برقنوتت در قنوتم ،وقتی می گویم اللهم عجل لولیک الفرج،
این یعنی پدر در قنوتش یاد کرده از دخترش
پدر ،بابای من ،ای آنکه حجت خدایی بر زمین ، من همیشه شادم و دلخوش . گاهی می اندیشم که نورم ،چون بابایم تویی !
هرچه میبینم در این دنیا لبخند توهست
گلها ،پروانه ها ،جنگل و دریا ،چمنزار و....حتی خانه ام ،همسرم ،فرزندانم مادرم ...واااااااای مادرم ...
پدری که از پیشم رفته ،اما باز هست چون او از توهست ،
همه جا هستی پدر ، حتی خاطرم
اری خاطرم پرشده از یاد تو ....
مهربانیهای تو ،اشکهایت ،دعاهایت بهر امرزشم در نزد خدا......
کاش زودتر بیایی..
اللهم عجل لولیک الفرج