محمد...امین...راستگویی ودرستکاری ...
رسول الله صلوات الله علیه
مبعث است ،عید بزرگ مومنان ...مومن به پاکی ودرستی در منش
روز زندگی ،شادی ،شعف ،طراوت درهستی ،
روز نوشدن ،روز احیای اندیشه زیبای هستی،
شادی تقدیمتان، فرزند ادم،فرقی ندارد که آیینت به چیست ؟/
روز شادی بهر کامل شدن انسانییت
روز احیای یکتا پرستی ، روز نابودی جهل وبت پرستی ،روز کامل شدن دین و حق شناسی
شادی تقدیمتان فرزند ادم ،فرقی ندارد که آئینت به چیست/
انکه حق را بشناخت و ستایش کرد و بزرگش داشت و گفت :منره است خدا ،از هرچه پلیدی ،
روز شادی کامی اوست
شادی تقدیم او ،فرقی ندارد که آئینش به چیست ؟/
در چنین روزی ،بر محمد،که امین بود بر مردم ،امر کرد بر او جبرئیل امین از جانب پروردگار
گفت :بخوان!
محمد که درود خدا براو ،بگفت :من خواندن ندانم
باز جبرئیل گفت:بخوان
باز محمد تکرار کرد
جبرییل خدا، محمد را در آغوشش گرفت وگفت : بخوان به نام پروردگار که افرید.
پیام سنگین و محمد بود وتنهایی و خدیجه ،همسری دانا و علی مرتضی اگاه/
هستی شاد بود ، تولد نوزاد مهر در راه بود ،
زمین در حال زایش بود ، زایش مهر ورحمت
عرش شاد و عرشیان دست افشان و گل افشان و تبریک گویان بر اهل زمین ...
شادی تقدیمتان فرزند ادم .
فرقی ندارد که آیینت به چبست؟
وه چه شادم و چه مسرور
که امروز ، روز آزادی ساکنان زمین است از بندگی غیر خدا.
روز انسان شدن است ، روز برچیدن هر چه بردگی است.
روز دستور ایست ،است
بر کشتن دختران و زنده در خاک کردن انان...
روز عدل و قسط ومساوات است در زمین
شادی تقدیمتان فرزند ادم ،فرقی ندارد که آئینت به چیست ؟
روز مهر است و مهربانی ، روز ارجه شدن در لباس پاک انسانیت است
هرکه انسان تر ، مهربانتر ،خدمتگزارتر درجه اش والاتر .
این آیین محمد هست ورسم احمد
ودین خداوند که محمد مامور به احیای ان شد در هستی ورساندن به
فرزندان ادم که بزرگی در مهر است و دوستی ، شادکردن و شادمانی ...
شادی تقدیمتان فرزند ادم ،فرقی ندارد که ایینت به چیست ؟/
🌸☘️🌸☘️🌸☘️🌸☘️🌸☘️🌸☘️🌸☘️
روز بزرگ احیای اندیشه خلقت هستی که رسولش محمد امین صلوات الله علیه است ،بر انسانیت انسان مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک🌸
🎉دل رمیده ما را انیس و مونس شد
🎉نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
🎉به غمزه مسئلهآموز صد مدرس شد
🎊سالروز بعثت سراسر سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم (ص) مبارک باد