يکشنبه ۲۷ آبان
ناکجا آباد شعری از حسام ساموئل
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۴۷ شماره ثبت ۹۶۴۳۶
بازدید : ۲۲۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب حسام ساموئل
|
راه رفتم نشان تو می دادی
دستی از مهر بر سرم می ماند
جای رفتن به هر ناکجا آباد
چشم تو راه را نشانم داد
خسته از وقت و از خیالاتم
تا خود صبح خواب و هم بیدار
او هم از خواب شب فراری بود
گویی او مست و من اندکی هشیار
از همه خواب بی خوابی که بر میخاست
میشتابید سوی سجاده
در دلش نیاز بود و دعا
رهسپار جامی از باده
پدر امشب خیال خود خوش کرد
روز او بود و شادمان بوسید
صورت پسر را که بالش
دم صبح آرام می خوابید
|
نقدها و نظرات
|
درود به همه دوستان و خدمت شما ، بزرگوارید و به بنده لطف دارید | |
|
سلام خدمت شما بزرگوارید و به بنده لطف دارید | |
|
درود بر شما سپاسگزارم از لطفتون | |
|
درود خدمت شما دوست عزیز بزرگوارید لطف دارید به بنده به همچنین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
خداوند همه پدران مهربان و زحمت کش را حفظ کند