پنجشنبه ۲۴ آبان
درام شعری از احسان کشاورز
از دفتر پوچ نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۱۶ شماره ثبت ۹۶۱۶۶
بازدید : ۶۵۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب احسان کشاورز
|
دست و دلم نمی رود به زندگی بدون تو
گرفته است غمت مرا به بَردگی بدون تو
شدم دچار عُزلت و فِسردگی بدون تو
تمامم از تو پر شدست ، مرا تمام نکن ، نرو
به چشم خسته ام تُ خواب ، بیا حرام نکن ، نرو
پایان سرگذشت ما ، لیلا درام نکن ، نرو
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود