يکشنبه ۴ آذر
پسرم شعری از مسعود مقدسی موج
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۹۶۰۹۱
بازدید : ۱۵۷ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مسعود مقدسی موج
آخرین اشعار ناب مسعود مقدسی موج
|
توی اون نگاه اول دل من دوباره لرزید ....توی اون خنده نازت دست اون خدارو باز دید
انگاری فرشته بودی ک قدم هات رو زمینه....عشق توی نگاه اول اره عشقم ،عشق همینه
آخه من فدات عزیزم تو ک هدیه خدایی ....به خدا
از همه دنیا واسه من تو عشق جدایی
جونم و ب پات می ریزم تا بدونی زندگیمی...تو خدای آسمونی تو سند ب بنده گیمی
یعنی روزی می رسه ک تو بگی دوسم میداری....یا بگی بابایی جونم ،سر رو شونه هام بذاری،؟
پسرم ،وقتی ک باشی انگاری واسم ی کوهی....توی جسم بی قرارم انگاری نفس،یا روحی
مرسی هستی نازنینم شعر من تقدیم چشمات ...تا ک دنیا بر قراره جون من زیر قدمهات
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است