جمعه ۲۵ آبان
عزیزم ! عشق یعنی این ! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ۱۸:۴۶ شماره ثبت ۹۶۰۴
بازدید : ۷۴۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
وقتی درد و غصه داشتی
میشدم دچار ِ تشویش
وفتی شبها نمی خفتی
همه جونم میشد آتیش
وفتی دیدمت کلافه
دس به هر کاری زدم من
که تو رو خسته نبینم
ای فدای تو همه تن !
میگفتی غصه نخور، تو !
یه کم آروم برو بنشین !
من میگفتم نمی تونم
عزیزم ! عشق یعنی این !
عشق یعنی: غم تو خوردن
بی تفاوت ننشتن
توی سخت ترین شرایط
رشته ها رو نگسستن
عشق یعنی: گذشتن از مرز
به حریم تو رسیدن
یعنی: هر چه که دارم
رو به سوی تو کشیدن
میگفتی غصه نخور، تو !
یه کم آروم برو بنشین !
من میگفتم نمی تونم
عزیزم ! عشق یعنی این !
وقتی داشتی کمی سردرد
میشدم مرهم و دارو
تا تورو خوب نمی دیدم
میکردم دنیا رو وارو !
وقتی یه سرفه میکردی
میدیدم دنیا می لرزه
ای فدای تو که دنیا !
تو نباشی نمی ارزه !!
میگفتی غصه نخور، تو !
یه کم آروم برو بنشین!
من میگفتم نمی تونم
عزیزم ! عشق یعنی این !
|