شنبه ۳ آذر
مرگ شعری از عسل اسدیان
از دفتر قهوه ی تلخ عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۰۳ شماره ثبت ۹۶۰۲۴
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب عسل اسدیان
|
خورشید
تا چراغ را روشن کرد...
اخم های ماه در هم رفت
اول صبح!!!
... دوباره
سطل زباله کودک راخورد
...
و باران پردرد،مادر را
بی بچه اش به بغل گرفت
میله های سیاهی دل دختران طبیعت را
شکافت...
و خورشید
چراغ را تا ابد خاموش کرد
عسل اسدیان
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو طاهره عزیز سپاس از نکته سنجی شما پایدار باشید | |
|
درود بر شما و سپاس تبریک بنده را پذیرا باشید | |
|
درود بر شما قلمتان نویسا | |
|
درود بانوی عزیز ممنونم و تبریک متقابل | |
|
درود استاد ممنونم از لطف شما بزرگوار | |
|
درود و سپاس ممنون از لطف شما دقیقا | |
|
درود بانوی عزیز ممنونم از اظهار لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رئال اجتماعی هوشمندانه ای نوشتید
ظریف اندیش . منسجم بیان . حق پرداز و مصوّر
درود بر شما