آوای دریا
اینجا تهران است ساعت ۲ شب
شلوار تنگ آستین جم
پورشه شیک تو دوزیش فابریک
فرمون هیدرولیک رنگش متالیک
...
میدان صنعت میدان کاج
پل نیایش باسه نمایش
دور دور بازی باسه دُخی بازی بوک استریو ساعت ۲ شب
بازم امشب مهتابه دل تنگم بی تابه
میبینه ماه از اون دور که ی عاشق بی خوابه
لالالایی لالالالالای.....لالالایی لالالالالای.....لالالایی لالالالالای
.....
عزیزم فردا دیره بیا امشب یادم کن.......
...
آوُوُوُ...آوُوُوُ...آوُوُوُ...
آدم های فانی موازی رانی
دغدغه پول که نمی دانی.
مردم خسته پلیس عاصی دُخی خوشگله لباس غواصی
موازی رانی مریضی رانی
پول باباهِ الکی رانی
سیس امشب و غمگین میکنیم دور موتور رو سنگین میکنیم
رنگ موها رو آبی می کنیم لابرادودلو سوار می کنیم
......
......
تریپ خستگی جواب می گیره
شماره ها رو سریع ...
مردم داغون شب نا آروم
موازی رانی مریضی رانی
بوق آمبولانس شلوغی شب
مردم بیمار ترافیک شب
سنگ کلیه درد قرنیه
مردی نشسته چشماش رو بسته
بوق صدا ها رو عشق باریک
دلتنگی ما شبهای تاریک
...
بی خیال از غم دنیا
آسمان چشمانت
در
مسیر فریدون کنار لنگر گرفت
کنار ماسه های بادی در مسیر
....
آوای دریا
...
نسیم شمال از کنار چشمان تو می گذشت
چشمانی آبی
به رنگ آسمان
در طراوت چشمانت اَسیرم
...
...
اینجا تهران است ساعت ۴ صبح
بلند گوی پلیس........تاق...تاق...تاق...
حرکت کن
بیمار روانی ی ی ی ی
...
........
............
شاعر محمد رضا خوشرو.
پنجم اسفند نود و نه .
التّصَبُرُ عَلَی المَکروهِ یَعصِمُ القَلبَ.
وا داشتن خود به صبر در برابر ناملایمات . دل را مصون دارد
علی علیه السلام....
درودبرشما
زیباقلم زدید