يکشنبه ۴ آذر
شاعر که شدم! شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۴۶ شماره ثبت ۹۵۹۷
بازدید : ۹۹۸ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
در باب همایش سایت شعرناب!!
شاعر که شدم
احساسم را می نویسم!
سلام مرا به شاعران برسانید
که اندیشه هایشان
را می نویسم!
بداهه 11/12/2012 لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.