يکشنبه ۴ آذر
هوشیار شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۹۵۶۸۸
بازدید : ۱۳۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
اندیشه کن از اصل چهار و پنج و شش و هفت
گر نوح شوی به ناچار عاقبت خواهی رفت
ناگه نهند تصویر تو در کوچه با نام و نشان در تفت
آن روز هم به درستی نخواهی دانست
معنای پر معنای چهار و پنج و شش و هفت
با این همه تفسیر ناکام به زیر خاک خواهی رفت
|
نقدها و نظرات
|
جناب استکی عزیز در خور شماست که مفهوم اشعار رو برای دیگران بیان بفرمایین متشکرم | |
|
برادر گرامی سپاسگذارم
مفهوم اشعار را افشا فرمایید | |
|
ممنونم بانوی گرامی مفهوم اشعار را افشا نمایید | |
|
جناب دزفولی ضمن سلام و ارادت درود بر بزرگواری شما | |
|
جوان بزرگ علیرضا جان لطف فرمودین سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود