جمعه ۲ آذر
زمزمه شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۹۵۶۳۹
بازدید : ۱۷۸ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
ﺩﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﻢ ﺯﻣﺰﻣﻪ ﺁﻫﻨﮕﯽ ﺍﺯ ﺳﺎﺯ ﺷﻤﺎ
ﺩﺭ ﻧﻐﻤﻪ ﻏﻮغا میکند ﺍﻧﮕﺸﺖِ ﺍﻋﺠﺎﺯ ﺷﻤﺎ
دل رابه جنبش بارها باسیم تارآورده ای
ﺑﺎﯾـﺪ ﺑﮕـﺮﺩﻡ ﻣﻌﺘـﺮﻑ ﺍﺯ ﮐـﺎﺭ ﻣﻤﺘــﺎﺯ ﺷﻤﺎ
وقتی سرودهمدلی بانای نی سرمیدهی
میگرﺩﻡ ﺍﺯﺧﻮﺩ ﺑﯽ ﺧﺒﺮ ﺑﺎﺑﺎﻧﮓ ﺁﻭﺍﺯ ﺷﻤﺎ
درکوچه های ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻭﺍﮐﻦ ﮔﺮﻩ ﺍﺯﺭﻭﺳﺮﯼ
ﺗﺎ ﻭﺍﮊﻩ ﺑﺎﺭﺍﻧـﻢ ﮐﻨﺪ ﺯﻟـﻒ ﻏــﺰل ساز ﺷﻤﺎ
از نم نم باغ تنت هر دم معطر می شدم
روزی که میکردم گذر ازشهر شیراز شما
آبی که گرددآسمان من هم ﮐﺒﻮﺗﺮمیشوم
ﺗﺎ ﺑﯿﮑـﺮﺍﻧﻢ ﻣﯽ ﺑَـﺮﺩ ﭼﺸﻢ ﭘُـﺮ ﺍﺯ ﺭﺍﺯ ﺷﻤﺎ
از راه عشوه با دلـم بازی نکن بانو عسل
ترسم کند آتش بـه پـا ﺁﻩ ﻣــﻦ ﻭ ﻧﺎﺯ ﺷﻤﺎ
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی حضور سبزتان را سپاس | |
|
درود بانوی شاعر حضور سبزتان را سپاس | |
|
درود جناب انصاری سپاسگزارم | |
|
درود جناب شهنی حضور سبز و حسن نظرتان را سپاس | |
|
درود و سپاس از حضور حضرتعالی شاد باشید و برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود
موفق باشید