اَینَ الرَّجَبیّون ...
⚘ اَینَ الرَّجبیون ...
اَینَ نَفَسِ آبِ روان ،
مَستیِ جیحون ؟
اَینَ دلِ بیدارِ خداخواه ...
همان شادیِ افزون؟
اَینَ الرَّجَبیّون؟ ...
اَینَ ... دوچشمی که ببارَد تبِ هجران
اندر شب وُ ... تَرلاله ی مِی گون ...
اَینَ الرَّجَبیّون ...
اَینَ ... تو که تندیسِ بلورینِ صفایی وُ ؟
غم افکن سحرِ (یا مَن اَرجوهُ) ...
خلوص ِ نظرِ رَب
به وقتِ شفق ازگُنبدِ دلخون
اَین الرَّجَبیّون
اَینَ همان قلبِ آتوراُسوه
همان مُعتکفِ خوف و رَجا
تن پوشِ سفید اَبیَض وُ
آن چادرِ گُلگون ...
اَینَ بِشاراتِ زُمَر ....
خیزابِ ز وَجد آگهِ هامون ...
اَینَ الرَّجَبیّون ... اَین الرَّجَبیون ⚘
دارد خدا ماهی ( نوبر ) که نوید است
از خوف به دور است ( رجب) ماهِ اُمید است
چون قلبِ فلق سُرخ و چو احساسِ خزان زرد
عینِ یَدِ بَیضای صبا ، خنک ، سپید است
ماهِ کرم و بخشش و احسانِ الهی ست
هر لحظه اش اندازه ی صَدقرن سعید است
در دست عطا دارد و در سر شعفِ عشق
در دل تو بگو : بدرِ درخشنده پدید است
پشتِ سرش آید طلوعِ رُخِ شَعبان
موعودِ جوان ناطقِ قرآنِ مجید است
بَلّغنا یارب بِشَهرِ الرَّمضان که
بر قفلِ درِ رهایی ام ، فتح و کلید است
یارب ! خدایا ! الهی ! تو الله .....
دریاب نود روز و شبت وقتِ خرید است
این قلبِ پریشان ِ برآشفته ی من چند؟
خونین کفنی زخم تنی تازه شهید است
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘