جمعه ۲ آذر
گوهر شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر حرف دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۰۲ شماره ثبت ۹۵۵۷۹
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
آن روی توخورشید که نادیده شده
درباغ نهالیست که خشکیده شده
سالی که بهارش ندهد قطره باران
در قحطی آب تشنه و تفتیده شده
لبخند و نگاهی که شد ارزان به همه
چشم بسته بقدرش که نفهمیده شده
هر چشم به غیر خود اگر بسته شده
از باب قیاس بوده وسنجیده شده
نشنیده و نادیده اگر عمر تو سر شد
در خون جگر بسته و غلطیده شده
هنگام سحر آمدواما که صد افسوس
بیداری محال است که خوابیده شده
هرگوهر پنهان شده از چشم حسودان
آن قطره اشکی است که باریده شده
معشوق همان بوده که در پرده پنهان
چون کوزه گنجی است که کاویده شده
۲۴ بهمن ۹۹
ح . نوروزنیا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود