چهارشنبه ۷ آذر
اصلا به من چه شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ شماره ثبت ۹۵۵۱۱
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
شکلاتی که تلخ و عاصی بود
در ورق های ناسپاسی بود
با خدا هستی یا که با شیطان؟؟؟
از ازل رای ها سیاسی بود
بین انجیل یوحنا گم شد
آنچه اسباب بی کلاسی بود
هفت رنگی آبی قرمز
ارغوانی شبیه یاسی بود
دیالوگ های اگزجر شده ایی
که پر از فیلم اقتباسی بود
سوء تغییر قصه هایی که
خورده نیرنگشان حماسی بود
قاتل وعده های زنجیری
مافیاهای بی حواسی بود
چه قدر سفت و سخت جان میکند
اعتقادی که اسکناسی بود
عده ایی کور ناخدا باور
کل احکامشان قیاسی بود
مرگ رعدی میان شب تنها
در سکوتی که انعکاسی بود
دیده ام کل اهل دوزخ را
هر گلی را که میشناسی بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بسیار زیباست در لفظ و معنا منسجم ساده و صمیمی و روان و به روز
با آرزوهای بهترینها برای شما