جمعه ۲ آذر
چلچراغ شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۹۵۲۹۸
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
چلچراغی ازبنفش و سبز و آبی می شوی
صبحـدم بر بام چشمم آفتــابی می شوی
میرسند از بی قــراری خوشه ی انگورها
هــر زمـانی از تبسم لب شرابی می شوی
زیر و بمهای تنت نم نم بگیرد طعم سیب
خوشتر از افشرده ی آب گلابی می شوی
روسری را میدهی درکوچه هاتحویل باد
در خیـابان های شهـرم انقلابی می شوی
آیـدَم عصـر ِلچک های رضاخـانی بـه یاد
بسکه طناز و لوند ازبیحجابی می شوی
از تلالـــوی ِ وسیـع ِ چهــره ات بانو عسل
صبحـدم بـر بام چشمم آفتـابی می شوی
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضور سبزتان | |
|
درود و سپاس از حضور سبزتان | |
|
درود و سپاس از حضور سبزتان | |
|
درود بانوی شاعر شاد باشید و برقرار مهرتان مانا و لطفتان مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد