پنجشنبه ۱ آذر
درد دل شعری از رضا درویشی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۲۳ شماره ثبت ۹۵۲۱۳
بازدید : ۲۶۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر رضا درویشی(درویش)
آخرین اشعار ناب رضا درویشی(درویش)
|
چــاهِ تنــهایی در ایــن دل خــاکِ غــم را داده انـد
مــاتَــمی در کُنــجِ دل با عشق سُکنــا داده انــد
هــر چــه چــاره میکنـم ایــن دردِ دل درمــان نـدارد
دردم از یـار اســت و درمــان مهــرِ او را داده انـد
ســویِ مــن درمــانِ عشــق از دردِ عشــق ات را بیـاور
سهــمِ ما از گــرمِ عشـق ات ســوز و سرمــا داده انـد
گنــج و گوهــر ، زنـده یِ دل مــرده را درمــان نبــاشد
کــار عقــل و قلــبِ مـا را جنــگ و دعــوا داده اند
زیــن جهــانِ پُــر جفــا دل با ستم ســازش بکــرده
مــا کــه دل را چاره ای بــا مــرگ و اغمــا داده انـد
گــر طبیبــی ســویِ مــن درمانِ لــب هــایت بیــاور
گــر طُ دردی پــس چــرا از طُ دواهــا داده انـد
کــو کجــا مرگــی تــواند جــانِ ما را از طُ گیــرد
جـــانِ مــا را در گِــــرویِ عشـــقِ دنیــا داده انـد
ایــن جهــانْ بــر عِشــق و عــاشِـق هــا وَفــا در بَر نــدارد
دَر وَفــایِ عــاشِـقــان دَرویــش معنــا داده انـد
(درویـــش)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
درود | |
|
سپاس گذارم | |
|
ممنونم | |
|
سپاس | |
|
جناب سپاس گذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بزرگوار
میلاد حضرت ام ابیها
فاطمه زهرا
مبارک باد