جمعه ۲۵ آبان
گفتگویی میان من با ماه شعری از آذین قانع
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۵۲ شماره ثبت ۹۵۰۶۹
بازدید : ۳۰۵ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب آذین قانع
|
.#گفتگویی_میان_من_با_ماه
@azinghane
کوچه را گشته ام به دنبالت
نیستی هر چقدر گشتم....آه
سرِ تنهاییِ غریبم را
می گذارم بروی شانه ی ماه
خیره در چشم هام می پرسد
بازهم بغض کرده ای انگار؟!
با تو آیا نگفته بودم من؟!
دلِ دیوانه را به کس نسپار؟
از تو گفتم برای او، هر چند
بر تب و تاب ِ عشق من خندید
آخرش ،پای دردِ دل هایم
اشک از گونه هاش می غلطید
گفتم ای ماه،..خاطراتش را
می کشم شب به شب به آغوشم
می نویسم غزل غزل از او
درد را چکه چکه می نوشم
گفت ،این آمدن و رفتن ها
رسم دنیای ناجوانمرد است
قد علم کن ،بایست مردانه
گر چه قلبت لبالب از درد است.
#آذین_قانع
@azinghae تلگرام
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس استاد استکی بزرگوار | |
|
سپاسگزارم نگاهتون زیباست 🙏🙏⚘ | |
|
درود و احترام سپاس از محبتتون برقرار باشید ⚘⚘⚘⚘ | |
|
درود و عرص ادب زیبا نگاه شماست سپاسگزارم | |
|
درود و عرض ادب سپاس از محبتتون ⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.